Håndtere hele din indkøbsproces i en samlet Cloud løsning
SAP Ariba er en cloudbaseret platform, hvor hele indkøbsprocessen kan blive håndteret. SAP Ariba er til alle virksomheder, og giver mulighed for et overblik over hele processen lige fra produktsøgning til betaling.
Få kontrol over omkostninger Læs mere om løsningenSAP Ariba Network
SAP Ariba Network er en dynamisk, digital markedsplads, hvor købere og leverandører i mere end 190 lande kan handle. På nuværende tidspunkt bliver der handlet for 3 milliarder dollars pr. år, og 4,1 millioner virksomheder er allerede tilknyttet. Dermed er Ariba Network verdens største B2B indkøbsnetværk.
Netværket kan integreres både som leverandør og kunde, og der kan udveksles ordre, ordrebekræftelse, forsendelsesadvis, faktura/kreditnota, remitteringsnota m.m.
På netværket kan købere og leverandører nemt samarbejde om transaktioner og samtidig styrke deres relation og skabe nye. Køberne kan styre hele indkøbsprocessen og kontrollere udgifterne og finde nye kilder til besparelse. Leverandørerne kan hjælpe kunderne med at nå deres indkøbsmål, øge kundetilfredsheden og forenkle salgscyklussen.
Hvordan fungerer integrationen?
Integrationen er baseret på udveksling af dokumentformatet cXML, der konverteres til enten det danske OIOUBL-format, det internationale Peppol-format eller kundespecifikke formater f.eks. SAP IDOC’s.
Integrationen er etableret i vores VAX 360-integrationsløsning. Heri får du adgang til overvågning af udvekslingen af dokumenter, så du hele tiden kan følge med i hvilke dokumenter, der henholdsvis sendes og modtages. Der er tillige en kvittering i systemet, for at dokumentet er korrekt leveret til SAP Ariba netværket.
Læs om VAX 360

Der er fordele ved at anvende vores integrationsløsning til SAP Ariba
- Overblik over udveksling af dokumenter
- Standardiseret integration til SAP Ariba
- Reduktion af fejlsituationer
- Implementering via SAP Ariba partner